Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2011 18:28 - Очна ставка със себе си
Автор: topsyturvy Категория: Хоби   
Прочетен: 1513 Коментари: 3 Гласове:
8



Компактният звук на искри...утоленото от вода сърце...
...и тъмнина след оттеклите се илюзии...

пренебрегвам доказването на хипотезата, че това съм аз...
оставям я да се самопровери.








Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunn - . . . и ? - е, реторичен въпрос. . . . ...
25.11.2011 21:24
... и ? - е, реторичен въпрос .
... хареса ми :)
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - Всички хипотези по отношение на ...
26.11.2011 00:23
Всички хипотези по отношение на Аз-а се самопроверяват, или самодоказват, или самоотричат като се огледат в друг Аз :)

Тези тайм лапс облаци и пианото във втория клип ми прозвучаха като вода, по която плува сърцето.
Поздрави!
цитирай
3. alhimik1 - АЗ-ът е уязвим от ТО...невидимата част на Айсберга, наричан от нас, несъвършените - подсъзнание...
14.12.2011 18:06
а контрапункт ни е дал Създателят - свръхАЗ-ът, разбирай Съвестта, Тя е контролът заложен от Висшия Разум...:)
Е, нали съм Док, ще ми простиш изложението хех.

И дядо Фройд да ми прости )))))

Никос Варналис ;))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: topsyturvy
Категория: Музика
Прочетен: 125409
Постинги: 79
Коментари: 84
Гласове: 862
Архив