Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2011 11:01 - Венче от сенки
Автор: topsyturvy Категория: Хоби   
Прочетен: 1204 Коментари: 2 Гласове:
9



 За известно време присъединявам сянка до сянка...търся подслон, с повече прозорци...инкубатор за съхранение на  изпаренията от огъващи се стъпки...
Арената от въздух разклаща непоклатимата ми увереност в единството на "за сега"...
Облива ме смеха на вечността...






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - здравей мило дете...отдавна не бях виждал такава красота...история за една любов и още нешо
19.11.2011 11:34
владеене на тялото...летеж на мисълта...благодаря ти, която и да си ти имаш усета за мига...и ме облива смеха на вечността...Боже мили колко сме нищожни, ние наказаните в тела...прости, излиянията ми хех сродна дУшо
Доки Кроки ))))
цитирай
2. анонимен - как така анонимен...аз съм алхимик1, ало другари създатели на блог.беге хе;))
19.11.2011 11:39
анонимен написа:
владеене на тялото...летеж на мисълта...благодаря ти, която и да си ти имаш усета за мига...и ме облива смеха на вечността...Боже мили колко сме нищожни, ние наказаните в тела...прости, излиянията ми хех сродна дУшо
Доки Кроки ))))


не знам кво става, но не обичам анонимността, топстърви...отивам при преводача да разбера какво значи това...но ти си или балерина или хореограф...художник...просто АРТИСТ
Светъл уикенд хе...свободни дни, всъщност
Никос Варналис))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: topsyturvy
Категория: Музика
Прочетен: 125415
Постинги: 79
Коментари: 84
Гласове: 862
Архив